Χρειάζομαι άμεση βοήθεια για τον υπολογιστή μου;
Πώς θα συνδέσω τον καινούργιο μου υπολογιστή;
Χρόνος παραλαβής;
Κόστος μεταφορικών;
Τι γίνεται σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος;
Πως ενημερώνομαι για τις εγγυήσεις των προϊόντων που αγόρασα;
Παράπονα
Τεχνική Υποστήριξη
Σύνθεση υπολογιστή στα "μέτρα" σας
Ο Η/Υ σας ακολουθεί τις εξελίξεις


Χρειάζομαι άμεση βοήθεια για τον υπολογιστή μου;
Μπορείτε να καλείτε το service της ITPlus στο 2310-820202. Είμαστε πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε στο πρόβλημά σας. Αν το πρόβλημα δεν διορθώνεται μπορείτε να στείλετε το προϊόν στην εταιρεία μας ή να έρθουμε να το παραλάβουμε από το χώρο σας.(επιστροφή) 

Πώς θα συνδέσω τον καινούργιο μου υπολογιστή;
Η σύνδεση του υπολογιστή είναι απλή διαδικασία. Τα manuals που συνοδεύουν κάθε μηχάνημα θα σας βοηθήσουν αρκετά. Σε περίπτωση όμως που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2310-820202 και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.(επιστροφή) 

Χρόνος παραλαβής;
Στην ITPlus προσπαθούμει να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν.Για υπολογιστές που έχετε συνθέσει οι ίδιοι και απαιτείται και χρόνος συναρμολόγησης. Για απομακρυσμένες περιοχές γίνεται αποστολή μέσω courier και σε περιπτώσεις που αυτό είναι αδύνατο η αποστολή γίνεται μέσω ταχυδρομείου. Οι ημέρες παράδοσης είναι Δευτέρα με Παρασκευή τις εργάσιμες ώρες.(επιστροφή) 

Κόστος μεταφορικών;
Τα έξοδα αποστολής με Courier θα είναι 5,50 € (μέχρι 2 κιλά) και 7€ μέχρι 8 κιλά, αλλά θα εξαρτηθεί και από τον όγκο των δεμάτων σε ειδική περίπτωση.
Ωστόσο θα πρέπει να μας καταθέσετε την αξία της παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή σε έναν από τους λογαριασμούς μας:

Εθνική Τράπεζα: 212/885982-59
Eurobank: 0026.0211.67.0200490433

Με παραγγελίες άνω των 130€ η αποστολή είναι δωρεάν!(επιστροφή) 

Τι γίνεται σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος;
Στην ITPlus φροντίζουμε η ποιότητα των προϊόντων μας να είναι εγγυημένη. Οι προμηθευτές μας είναι οι μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο της διάθεσης προϊόντων πληροφορικής. Σε περίπτωση όμως που φτάσει στα χέρια σας κάποιο ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας:

Αναφέρετε το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και είμαστε στη διάθεση σας να σας βοηθήσουμε. Αρχικά θα προσπαθήσουμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά για να αποφύγουμε κάθε είδους ταλαιπωρία και από τις δύο μεριές. Αν το πρόβλημα παραμείνει τότε επιστρέφετε το προϊόν σε εμάς και εμείς προχωρούμε στην διαδικασία αντικατάστασής του.(επιστροφή) 

Πως ενημερώνομαι για τις εγγυήσεις των προϊόντων που αγόρασα;
Για να ενημερωθέίτε σχετικά με τις εγγυήσεις των προϊόντων που αγοράζετε από την ITPlus ανατρέξτε στις συσκευασίες των προϊόντων. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση καλέστε μας στο 2310-820202. (επιστροφή)

Παράπονα
Στόχος μας είναι οι βελτιστοποίηση της ποιότητας Τα παράπονα και οι υποδείξεις των πελατών δίνουν στην εταιρεία μας την δυνατότητα να βελτιωνόμαστε ώστε να μπορούμε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα.(επιστροφή)

Τεχνική Υποστήριξη
Με ένα τηλεφώνημα κάποιος συνεργάτης μας μπορεί να έρθει στο χώρο σας και να εξετάσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και να επαναφέρει τον υπολογιστή σας σε κανονική λειτουργία. Για περισσότερες πληροφορίες υπηρεσιών και κοστολόγησης ανατρέξτε στις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.(επιστροφή)

Σύνθεση υπολογιστή στα "μέτρα" σας
Αν χρειάζεστε Η/Υ και δεν γνωρίζετε τι χαρακτηριστικά να επιλέξετε τότε επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας προτείνουμε εμείς τον κατάλληλο υπολογιστή για τις ανάγκες σας. Στόχος μας είναι να μπορείτε με αυτόν τον υπολογιστή να μπορείτε να ικανοποιείτε τις απαιτήσεις σας λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές σας δυνατότητες. Και να θυμάστε πάντα: Ακριβότερο δε σημαίνει πάντα και καλύτερο...(επιστροφή)
Ο Η/Υ σας ακολουθεί τις εξελίξεις
Αν έχετε ήδη κάποιον Η/Υ και δεν ικανοποιεί πια τις απαιτήσεις σας μπορούμε δωρεάν να μελετήσουμε την δυνατότητα αναβάθμισής του και εσείς μετά να αποφασίσετε τι είναι αυτό που σας συμφέρει περισσότερο. Η πρόταση μας θα περιλαμβάνει λύσεις για την αναβάθμιση και του υλικού και των προγραμμάτων του υπολογιστή.(επιστροφή)